Plugg in i det sista...

Sitter just nu och pluggar, segt som tusan. Men imorgon har jag en stor redovisning i vård och omsorg. Sedan är det nationella svenska imorgon i 5 timmar, hoppas det kommer gå bra. Sedan på fredag har jag nationella i engelskan muntliga, inlämning i naturen, redovisning i människan och inlämning i svenskan. SJUKT mycket på 2 dagar. Men bara att kämpa på och intala sig själv att det kommer gå bra. Är ju trots allt påsklov om 2 dagar, ska bli så skönt.
Måste börja packa imorgon också, åker ju till Stockholm med mitt hjärta tidigt på söndag. Men innan Stockholm har jag en rolig lördagskväll att se fram emot då vi ska fira en go 19-åring! CIAO

Kommentarer
Postat av: julia

MEN SLUTA VARA SÅ ÄCKLIGT JÄVLA SNYGG!!

2011-04-17 @ 21:38:10
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0